پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۴۶:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۸ ساعت ۱۳:۱۴
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار شهرستان سنندج:

در جذب اعتبارات اشتغالزایی باید دقت کرد که یک بیکار را بدهکار نکنیم

فرماندار شهرستان سنندج با بیان اینکه امسال برای سنندج تعهد ایجاد ۱۰ هزار شغل وجود دارد اضافه کرد: ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی تعیین شده بود که هنوز جذب نشده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سنندج؛حسن عسکری روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان سنندج در سالن شهید مطهری اظهار داشت: امسال برای سنندج تعهد ایجاد ۱۰ هزار شغل وجود دارد اضافه کرد: ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی تعیین شده بود که هنوز جذب نشده است.
وی تاکید کرد: در جذب اعتبارات اشتغالزایی باید دقت کرد که یک بیکار را بدهکار نکنیم بلکه افراد مستحق را پیدا کنیم.
وی گفت: دستگاه‌های مرتبط مانع ساخت و سازهای غیرمجازی شوند که چهره شهر را به هم ریخته و عده‌ای سودجو از آن به سودهای کلان می‌رسند
وی با یادآوری اینکه برخورد با این متخلفین هزینه هم دارد افزود: شهرداری، بنیاد مسکن، منابع طبیعی ، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی کمک کنند و نگذارند منابع طبیعی از بین برود.
عسکری با اشاره به اینکه معنویت، درستکاری و ایمان از مسوولین اداره به کارمندان تسری یابد یادآور شد: مدیری که روحیه جهادی و تقوا نداشته باشد و عدالت محور نباشد نمی تواند انتظار داشنه باشد در زیر مجموعه این امور رعایت شود.
وی با بیان اینکه کارها را برای رضای خدا انجام دهیم ادامه داد: روابط عمومی ها کار خود را انجام داده و به مردم باید گزارش کار دهند اما هدف کارها باید رضای خدا باشد و اگر هدف فقط دیده شدن باشد صحیح نیست.
فرماندار شهرستان سنندج با بیان اینکه مسوولین خود را به معنای واقعی کلمه نوکر مردم بدانند ادامه داد: اگر ارباب رجوعی به آنها رجوع می‌کند آن را توشه‌ای برای آخرت بدانند و بدون هیچ منتی گره کار بندگان خدا را باز کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید بین مردم بوده و به آنها پاسخگو باشیم، افزود: شاید تندی هم صورت گیرد اما باید پذیرا باشیم چراکه فشارها بر دوش مردم سنگینی می‌کند و ضروری است صبر داشته باشیم.
عسکری گفت: تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار باشد و کاری که امروز می‌توانیم برای آنها انجام دهیم به فردا نسپاریم و در رسیدگی به کار آنها تسریع کنیم.
وی یادآور شد: دولت مردمی به دنبال ایران قوی است و این امر بدون مشارکت، همراهی و همدلی مردم اتفاق نمی افتد بنابراین باید مردم اولویت مدیران باشد.
فرماندار شهرستان سنندج ادامه داد: دشمن به دنبال رواج خودتحقیری و ناامیدی در بین جوانان است که این اتفاق اعتماد به نفس را از آنها می‌گیرد پس باید در جامعه امید آفرینی کنیم.
وی با بیان اینکه شعار سال را باید در عمل اجرایی کنیم اضافه کرد: نباید هیچ کاری برای معیشت مردم دریغ کنیم.
فرماندار شهرستان سنندج اظهار داشت: اولین راهپیمایی قدس در قرن جدید و پس از دو سال عدم برگزاری را پیشرو داریم که امیدواریم شاهد حضور پررنگ همه باشیم