پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۰۸:۴۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۳/۱۱ ساعت ۱۸:۱۲
لینک کوتاه مطلب:

سرپرست فرمانداری سنندج خطاب به مسوولان اجرایی شهرستان:

لزوم آمادگی همه‌جانبه برای پذیرایی از مسافران در سنندج

سرپرست فرمانداری سنندج به مسوولان اجرایی شهرستان توصیه کرد: آمادگی همه‌جانبه برای پذیرایی از مسافران در شهرستان ضروری است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سنندج، حسن عسکری در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان سنندج گفت: توپوگرافی و شرایط جغرافیایی منطقه سنندج و کردستان را به یکی از مراکز تفریحی و گردشگری در کشور تبدیل کرده است لذا باید از این ظرفیت برای توسعه شهرستان و استان استفاده کرد.

سرپرست فرمانداری سنندج افزود: سفر موجب نشاط اجتماعی و آرامش روحی و روانی می‌شود و این می‌طلبد همه مسوولان برای ارتقای نشاط اجتماعی تلاش کنیم و این با ایجاد زمینه‌های سفر محقق می‌شود.

به گفته عسکری، گردشگران و مسافران سفیران فرهنگی می‌شوند که واقعیت‌های منطقه را به درستی معرفی می‌کنند لذا با استقبال خوب از گردشگران و مسافران می‌توان شهرستان و استان را به خوبی معرفی کنیم.

وی با عنوان این مطلب که پلیس راه و راهور باید با نظارت کامل، نهایت همکاری با مسافران داشته باشند، گفت: جان مسافران هم برای ما از همه چیز مهم‌تر است و این در گرو نظارت بیشتر پلیس است.

آمادگی مدارس، هلال‌احمر، نظارت بر بازار، تامین اقلام مورد نیاز، نظافت شهر، استقرار اکیپ‌های راهداری و فوریت‌های پزشکی و پیش‌بینی چند نقطه پارک‌ها برای اسکان مسافران از دیگر تاکیدات سرپرست فرمانداری شهرستان سنندج بود.