شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۳۷:۴۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۳/۱۴ ساعت ۱۷:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

سرپرست فرمانداری سنندج در دیدار بامردم باباریز:

حضور مسئولان در بین مردم قدرت تصمیم‌سازی درست را افزایش می‌دهد

سرپرست فرمانداری سنندج گفت: حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات و دغدغه‌های آنان توان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه اعتقاد به پشت میزنشینی نداریم، گفت: حضور در جمع مردم و شنیدن مشکلات و دغدغه‌های آنان توان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های بهتر را برای ما افزایش می‌دهد.

سرپرست فرمانداری سنندج خاطرنشان کرد: بازدیدی از کل منطقه داشتیم و بررسی‌های لازم برای اولویت‌بندی مشکلات و برنامه‌ریزی برای رفع انها انجام خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: از توان و ظرفیت‌ها برای پیگیری مشکلات استفاده خواهیم کرد ولی برای کاری که از عهده ما خارج باشد قول نمی‌دهم اما آن را با قدرت پیگیری می‌کنم.

عسکری ادامه داد: هدف ما خدمتگزاری، بازکردن گره و  فع مشکلات مردم است و این جز با حضور در جمع مردم و لمس آنها تحقق نخواهد یافت.

وی افزود: مشکلات و مطالبات مردم را دسته‌بندی و اولویت‌بندی می‌کنیم و با کمک مدیران، نمایندگان مردم در مجلس و مردم فهیم منطقه در راستای رفع آنها تلاش خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری سنندج در ادامه گفت: یکی از دغدغه‌ها و مشکلات روستای باباریز، موضوع جاده دسترسی است که قول می‌دهیم پیگیری لازم انجام دهیم.

وی اظهار کرد: در راستای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی این روستا هم، یک مدرسه ۶ کلاسه با کمک خیرین مدرسه‌ساز و اعتبارات دولتی احداث خواهد شد.

عسکری اظهار کرد: در زمینه آبرسانی به باغات هم از پروژه پایاب سد قشلاق بازدید کردیم که اقدامات خوبی انجام شده و برنامه‌های توسعه‌ای و عمرانی هم در دستور کار است.

سرپرست فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: سال گذشته ۳۴۰ میلیون تومان برای عمران و بهسازی در این روستا هزینه شده است.

عسکری تصریح کرد: برای رفع مشکلات این روستا جلسه‌ای با حضور مدیران کل ذیربط در فرمانداری برگزار خواهد شد و موارد را بررسی و پیگیری می‌کنیم.

وی اضافه کرد:  با توجه به اینکه منطقه باباریز قطب باغات و تولید میوه در کردستان است بدون شک برای توسعه آن اهتمام ویژه‌ای صورت می‌گیرد.