جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۸:۱۹:۵۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۶/۳۰ ساعت ۲۰:۳۷
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سنندج:

سوءاستفاده دشمن از موضوع مرگ مهسا امینی برای ایجاد ناامنی در کشور/هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازخوانی پرونده آن دوران است

فرماندار سنندج گفت: امروز رسانه‌های غربی و دشمنان نظام با سوءاستفاده از نام مرحومه مهسا امینی درصدد ایجاد ناامنی و فتنه در کشور هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سنندج، حسن عسکری در آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس شهرستان سنندج، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هفته دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ و برگ زرینی در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: این انقلاب در ایران به رهبری امام خمینی(ره) بر پایه شعار نه شرقی، نه غربی و بر اساس آموزه‌ها و اعتقادات دینی بود.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی در ایران دو پرچم در شرق و غرب در دنیا به اهتزاز درآمده بود و جهان به دو قطب شرق و غرب تقسیم شده بود، یادآورشد: انقلاب اسلامی در ایران با اتکا به وحدت مردم، رهبری امام راحل(ره) و ایدئولوژی، مکتب و جهان‌بینی الهی به پیروزی رسید و یک راه سومی در مسیر مردم قرار داد که الگویی برای دفاع از مظلوم و مستضعفین جهان و مبارزه با ظالم شد.

فرماندار سنندج افزود: انقلاب اسلامی ایران در دوران تثبیت بود و تنها ۱۸ ماه از عمرش سپری شد که با جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق مواجه شد.

وی دوران هشت سال دفاع مقدس را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب دانست و گفت: علیرغم اینکه در این جنگ نابرابر تمام دشمنان انقلاب از رژیم بعثی عراق حمایت می‌کردند در این جنگ ایران فاقد هرگونه تجهیزات پیشرفته نظامی بود و تنها با اتکاء به باور و اعتقادات دینی توانست ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکست دهد.

عسکری در ادامه به موضوع مرگ مهسا امینی اشاره کرد و با تسلیت به خانواده‌اش، اظهارکرد: علل مرگ وی با شتاب بیشتری در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه امروز رسانه‌های غربی و دشمنان نظام با سوءاستفاده از اسم مرحومه مهسا امینی در راستای دفاع از حقوق بشر درصدد ایجاد ناامنی و فتنه در کشور هستند تصریح کرد: این رسانه‌های دست‌نشانده استکباری و ملحد، جنایتکار و سلطنت‌طلب هیچ سنخیتی با انقلاب ندارند و جز کینه از اسلام و انقلاب وجه اشتراکی با نظام جمهوری اسلامی ندارند.

عسکری با اشاره به اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در جبهه جنگ، جهاد و انقلاب قرار دارد گفت: تبیین اهداف انقلاب و اهداف دشمنان برای مردم ضروری است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی با اقتدار این مرحله را سپری خواهد کرد و در جهت بنیانگذاری تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کند و تمام توطئه دشمنان را خنثی خواهد کرد.