جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۰۹:۲۹:۴۲
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۷/۲ ساعت ۱۳:۰۳
لینک کوتاه مطلب:

پیام فرماندار سنندج به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرماندار شهرستان سنندج در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سنندج، حسن عسکری در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس، ایام یادآور دلاورمردی‌های رزمندگان را تبریک گفت.

متن پیام در ادامه می‌آید…

انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی(ره) بر پایه شعار نه شرقی، نه غربی و بر اساس آموزه‌ها و اعتقادات دینی شکل گرفت.

انقلاب اسلامی در ایران با اتکا به وحدت مردم، رهبری امام راحل(ره) و ایدئولوژی، مکتب و جهان‌بینی الهی به پیروزی رسید و یک راه سومی در مسیر مردم قرار داد که الگویی برای دفاع از مظلوم و مستضعفین جهان و مبارزه با ظالم شد.

از آنجایی که بلوک شرق و غرب و ابرقدرت‌های جهان تاب آن را نداشتند در قالب رژیم بعث جنگی را به ایران تحمیل کردند تا به زعم خودشان این حکومت نوپا را برانداز کنند.

ملت ایران در آن دوران بدون آموزش و بدون سازمان تنها با تکیه بر ایمان و اعتقاد به خداوند متعال و ایمان به بنیانگذار انقلاب در برابر دشمن متخاصم ایستادند و به پیروزی رسیدند.

هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های آن دوران است، نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی بشمار می‌آید.

اینجانب این هفته را به تمامی خانواده‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهدا و ملت بزرگ ایران و خصوصا مردم شریف شهرستان سنندج تبریک می‌گویم و امیدوارم با بازخوانی رشادت‌های آن دوران اجازه تعدی دشمن و دخالت آنها در مدیریت و سرنوشت زندگیمان را ندهیم.