شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۶:۱۰:۱۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۷/۱۵ ساعت ۱۲:۱۰
لینک کوتاه مطلب:

با صدور پیامی

فرماندار سنندج روز ملی روستا را تبریک گفت

فرماندار سنندج در پیامی ۱۵ مهرماه روز ملی روستا را به روستائیان شریف و زحمتکش شهرستان سنندج تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری در پیامی ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر را به جامعه روستاییان و عشایر شهرستان سنندج تبریک گفت.

روستاها از دیرباز نماد زندگی و کانون توجه تولید و زندگی و حیات بوده و بدون شک، توجه به توانمندی های روستائیان نقش تأثیرگذاری در توسعه پایدار شهرستان، استان و کشور دارد.
شهرستان سنندج در کنار تمام قابلیت هایی که دارد از روستائیان تلاشگر و قدرشناسی برخوردار است که نقش تأثیرگذاری در تولیدات، خصوصاً در عرصه باغداری، کشاورزی و دامپروری دارند و مصداق آن کسب مقام اول کشوری کردستان در تولید توتفرنگی است که مرهون زحمات روستائیان سنندج است.
از آنجایی که کمک به ایجاد منابع درآمدی و رونق کشاورزی و دامداری زمینه ماندگاری در روستاها را افزایش می دهد، رونق روستاها در اولویت فرمانداری سنندج قرار دارد و باید تلاش کنیم با ایجاد صنایع تبدیلی برای محصولات روستائیان و یا در روستاها موجب افزایش درآمدهای آنان شویم.
در عین حال تلاش و همراهی دهیاران در روستاها به عنوان حلقه واسط بین دولت و مردم می تواند نقش تأثیرگذاری در توسعه این کانون های اصلی تولید و ثروت و مانع زدایی ها داشته باشد.
اینجانب ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر را به جامعه شریف روستاییان شهرستان سنندج تبریک عرض نموده و امیدواریم در سایه تلاش های خالصانه و همراهی قدرشناسانه آنان شاهد بالندگی و توسعه پایدار این منطقه و کشور عزیزمان باشیم.
حسن عسکری فرماندار سنندج