جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۳:۱۱:۲۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۲۸ ساعت ۰۴:۱۲
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سنندج:

تفکر بسیجی تنها راه برون‌رفت کشور از مشکلات است

فرماندار سنندج گفت: از آنجایی که روحیه و تفکر بسیجی حلال مشکلات و پیش‌برنده امور است، نهادینه‌کردن و بهره‌گیری از این تفکر می‌تواند کشور را از مشکلات نجات دهد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سنندج، حسن عسکری با تبریک آغاز هفته بسیج، اظهار کرد: شجره طیبه بسیج با دوراندیشی پیامبرگونه امام خمینی(ره) در سال ۵۸ تأسیس شد و امروز این شجره طیبه به اوج اقتدار و پیشرفت و بالندگی خود نه تنها در کشور بلکه در منطقه خاورمیانه و جهان رسیده است.

فرماندار سنندج اذعان کرد: بسیج پیش از آنکه یک سازمان و قدرت نظامی باشد، یک تفکر است که محور وحدت بین امت اسلامی و پرچمی است که مستضعفان جهان می‌توانند زیر سایه آن پیام آزادی و آزادگی خود را به جهانیان برسانند.

وی اضافه کرد: امروز تفکر بسیج در جهان اسلام و سطح بین‌المللی شناخته شده است و خیلی از ملت‌های سطح منطقه با بهره‌گیری از این تفکر توانسته‌اند راه خود را پیدا کنند.

عسکری در پایان سخنانش ضمن تبریک مجدد هفته بسیج، راه برون‌رفت کشور از مشکلات را تفکر بسیجی دانست و افزود: مسئولان ما امروز با بهره‌گیری از این تفکر می‌توانند تمام مسائل و مشکلات را برطرف کنند.