جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , ۲۲:۴۸:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۴/۲۵ ساعت ۰۱:۰۲
لینک کوتاه مطلب:

در بازدید فرماندار سنندج از ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد عنوان شد

عزم جدی فرمانداری برای رفع مشکلات مناطق حاشیه‌ای سنندج

فرماندار سنندج گفت: هر هفته طی بازدیدهایی از یکی از مناطق مختلف شهرستان ، با مسائل و مشکلات آنها آشنا می‌شویم و بعد برای رفع آنها اولویت‌بندی و تصمیم‌گیری می‌شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری امروز در جریان بازدید از ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد سنندج که با حضور معاونین فرماندار و شهردار سنندج و جمعی از مدیران شهرستانی انجام گرفت، اظهار کرد: در راستای تاکیدات استاندار کردستان مبنی بر توجه بیشتر به مناطق حاشیه و کم‌برخوردار به صورت هفتگی از نواحی منفصل و مناطق شهرستان بازدید می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوب و ارزشمندی در زمینه آسفالت معابر و کوچه‌ها توسط شهرداری در ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد انجام شده است.

به گفته فرماندار سنندج، شورا و شهرداری در این دوره به صورت ویژه پای کار آمده و با روحیه جهادی کار می‌کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌های خوبی در زمینه بهسازی و آسفالت معابر در این محدوده در دست اجرا است و این روند ادامه خواهد داشت.

عسکری گفت: شاهد نهضت آسفالت در کوچه و معابر شهر سنندج هستیم و امیدواریم این روند زمینه رضایت‌مندی هرچه بیشتر مردم را فراهم سازد.

وی در ادامه عنوان کرد: شهرداری برای ایجاد فضای سبز در حسن‌آباد نقطه‌های خوبی در نظر گرفته که به زودی وارد فاز اجرا خواهد شد.

عسکری تصریح کرد: در گذشته اقدامی در زمینه فضای سبز در حسن‌آباد صورت نگرفته است لذا برای ایجاد این فضاها اقدامات جهشی و جهادی نیاز است.

وی ایجاد کتابخانه را از مطالبات مردم حسن‌آباد نام برد و افزود: شهردار سنندج برای تامین فضا و کتابخانه‌های عمومی هم برای تجهیز آن قول مساعد داده‌اند.

فرماندار سنندج اضافه کرد: ساماندهی رودخانه فصلی که معضلات زیادی برای ساکنین حسن‌آباد ایجاد می‌کند بعنوان یکی دیگر از مطالبات مردم، طرح مطالعات و برآورد اعتباری آن انجام شده است.

وی افزود: این طرح بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که باید از طریق ستاد بازآفرینی تامین شود.

عسکری گفت: به منظور رفع مشکلات حسن‌آباد جلسه‌ای با حضور نمایندگانی از شهرداری، آب و فاضلاب و ستاد بازآفرینی در یک بازه زمانی کوتاه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: کارهای خوبی در این ناحیه انجام شده، اما اقدامات بر زمین مانده زیادی وجود دارد که انشاءالله دنبال خواهیم کرد.