یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۱:۰۰:۵۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۶/۳ ساعت ۱۲:۵۸
لینک کوتاه مطلب:

افتتاح ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه تا پایان هفته دولت در سنندج

فرماندار سنندج از افتتاح 200 میلیارد تومان پروژه و طرح در زمینه‌های مختلف تا پایان هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه سنندج با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها و عرض‌اندام قدرت‌های بزرگ، نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری بزرگ‌مردی با پشتوانه مردم به پیروزی رسید.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: دولت شهید رجایی، نخستین دولتی بود که پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور بر سر کار آمد، این دولت در آن دوره بحرانی، بیش‌ترین تلاش و کوشش برای خدمت به مردم و اهداف انقلاب داشت.

وی ادامه داد: اکنون نیز دولتمردان و دولت خدمتگزار سیزدهم با شعار مردم‌داری و مردم‌محوری و با تاسی و الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر، اهتمام در خدمتگزاری به مردم دارند و در طول این دو ساله از عمر دولت نشان داده‌اند که شان و جایگاهی جز خدمتگزاری به مردم برای خود قائل نیستند.

عسکری همچنین به برگزاری انتخابات در سال جاری اشاره کرد و افزود: انتخابات نماد و تجلی مردم‌سالاری دینی و دخالت مردم در تعیین سرنوشت است که با مشارکت حداکثری و انتخاب نماینده اصلح و در طراز مردم و انقلاب، استان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۱۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: ۱۳پروژه آن مربوط به بخش کشاورزی در زمینه‌های ایجاد سامانه‌های نوین آبیاری، احداث جاده بین مزارع و احداث پل جاده بین مزارع و ۱۲ پروژه گازرسانی به روستاها و صنایع و مراکز تولید است که همزمان جشن گازدارشدن تمامی روستاهای سطح شهرستان برگزار می‌شود.

عسکری، ۷ پروژه در بخش آبرسانی به روستاها و تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی، ۱۶ پروژه خرید و احداث مسکن محرومین برای مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد، ۱۰ پروژه حوزه برق در زمینه‌های احداث فیدر فشار قوی، اصلاح شبکه، ایجاد روشنایی و پروژه‌های دیگری در حوزه‌های راهداری، بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آبخیزداری، میراث فرهنگی (احداث سه خانه بومگردی)، احداث و نوسازی مدرسه و طرح هادی روستای و آسفالت معابر و محلات نواحی منفصل شهری از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در این شهرستان برشمرد.