شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۲۲:۴۶:۲۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۸/۲۷ ساعت ۱۴:۲۴
لینک کوتاه مطلب:

وعده‌های رئیس جمهور در سفر به استان با جدیت دنبال شود

فرماندار سنندج گفت: هر وعده‌ای در سفر رییس جمهور به مردم داده شد باید دنبال شود چون مردم در استقبال از  دکتر رئیسی سنگ تمام گذاشتند و ابن استقبال بازتاب ملی و بین‌المللی داشت.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج؛ حسن عسکری در جلسه‌ی قدردانی از زحمات کارکنان فرمانداری در سفر ریاست محترم جمهوری، گفت: زنگ نابودی غده سرطانی رژیم صهیونسیتی به صدا درآمده و رزمندگان مقاومت فلسطین با این مقاومت و ایستادگی مسلمانان غزه اقتدار پوشالی صهیونیست‌ها به لرزه در آمده و دنیا آینده‌ی بدون اسرائیل را خواهد دید.

فرماندار سنندج حمله رژیم صهیونسیتی به بیمارستان‌ها و به شهادت رساندن کودکان و زنان بی دفاع را نشان از استیصال این رژیم دانست و گفت: کشورهای عربی باید درک کنند که با اتحاد و تکیه بر توانایی‌های خود می‌توانند این رژیم منحوس را از صفحه روزگار پاک کنند.

وی اظهار داشت: مردم سنندج با حضور در آیین استقبال از رییس جمهور در میدان آزادی حماسه به یاد ماندنی و روزی تاریخی را خلق کردند و افتخاری بر افتخارات خود افزودند.

فرماندار مرکز استان با برشمردن دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به استان و نیز عملیاتی شدن مصوبات سفر اول هیات دولت اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود همه برای محقق شدن مصوبه‌های دور دوم سفر استانی دولت تلاش کنیم که این امر موجب توسعه استان در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خواهد شد.

عسکری مردم کردستان و سنندج را مردمی قدرشناس نسبت به خدماتی که به آنها می‌شود عنوان کرد و افزود: باید فرصت خدمتگزاری به این مردم را غنیمت بدانیم چون این فرصت ایجاد شده به سرعت در حال گذشت است.

فرماندار سنندج با اشاره به انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بر در اولویت قرار دادن این مهم در راس کارهای ادارات شهرستان تاکید کرد و افزود: بکارگیری چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات از قبیل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت ضامن برگزاری انتخاباتی سالم است و تمامی ادارات باید این چهار راهبرد را با جدیت دنبال کنند که مشارکت حداکثری، رقابت سالم و با امنیت کامل را در انتخابات شاهد باشیم.

حسن عسکری ضمن تاکید بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات توسط کارکنان فرمانداری ادارات خاطر نشان کرد: باید تمام ‌تلاش خود را بعنوان مجری انتخابات انجام دهیم تا مر قانون رعایت شود و کسی حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه هیچ کاندیدایی را ندارد که اعتماد مردم نسبت به دولت و نظام سلب نشود.