شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۵:۰۸:۵۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۹/۲۹ ساعت ۱۶:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

سپاه و بسیج همواره یاری‌گر مردم بوده است

فرماندار سنندج گفت: سپاه و بسیج در شرایط مختلف همیشه یاور و امدادرسان مردم به ویژه مستضعفین بوده است.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری در مراسم توزیع بسته‌های یلدای مهدوی در بخش سیروان سنندج افزود: بسیج و سپاه در تمام مقاطع حساس و شرایط سخت در کنار مردم هستند و این دستاورد بزرگی برای نظام است و همه ما شکرگزار این نعمت بزرگ الهی می‌باشیم.

وی با اشاره به اینکه تهیه بسته‌های حمایتی ویژه شب یلدا ارزش معنوی دارد خاطر نشان کرد: سپاه تعداد ۵ هزار بسته یلدایی را در سطح شهرستان سنندج توزیع می‌کند که از این تعداد ۶۵۰ بسته در روستاهای بخش سیروان در بین خانواده‌های مستمند توزیع می‌شود.

فرماندار سنندج با اشاره به توجه ویژه به روستاهای بخش سیروان گفت: تاکنون در سال جاری ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دهیاری‌های این بخش برای آسفالت معابر و احداث پل هزینه شده است.

عسکری میزان اعتبارات شهرستانی تخصیص یافته به بخش سیروان را ۴۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: برای پروژه مهم جاده نیر تنگی‌سر تاکنون ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن نیز ۲۴ میلیارد تومان دیگر اختصاص یافته است که در اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار سنندج در ادامه به انتخابات پیش‌رو گریزی زد و افزود: مشارکت بالا در انتخابات برای دشمنان نظام ناامیدکننده و برای مسئولین روحیه‌بخش است و جا دارد بسیجیان با جهاد تبین در راستای مشارکت مردم در انتخابات دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کنند.

وی راه برون رفت از مشکلات را انتخاب کاندیدای اصلح عنوان کرد و گفت: مردم باید نمایندگانی را برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که امانت‌دارهای خوبی برای مردم باشند و با مشکلات استان آشنا باشند و در جهت پیشرفت منطقه گام بردارند.