پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۹:۵۸:۱۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۶ ساعت ۲۲:۰۶
لینک کوتاه مطلب:

 دولت در توسعه زیرساخت‌های کردستان اهتمام ویژه دارد

فرماندار سنندج در بازدید از پتروشیمی کردستان گفت: دولت سیزدهم با نگاه ویژه به کردستان برای توسعه زیرساخت‌های صنعتی در استان اهتمام ویژه دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج؛ حسن عسکری در جریان این بازدید کردستان را با وجود دارا بودن ظرفیت‌ها از لحاظ صنعتی ضعیف عنوان کرد و افزود در صورتی که این زیرساخت‌ها بهبود یابد نقش موثری در آینده صنعتی استان خواهند داشت.

وی به اتصال سنندج به خط ریلی کشور اشاره کرد و گفت: پیوستن سنندج به خط ریلی هزینه‌های حمل و نقل برای تامین مواد اولیه و رساندن محصولات تولیدی را به بازارها به صورت چشم‌گیری کاهش می‌دهد و زمینه‌ی حضور سرمایه‌گذاران را در استان فراهم می‌کند.

فرماندار سنندج واحد‌های صنعتی نظیر پتروشیمی کردستان را جزو صنایع پیشران دانست و افزود: این کارخانه منجر به ایجاد تحرک در بخش صنعت می‌شود و صنایع پایین دستی  آنها می‌تواند اشتغال زا باشند.

عسکری ادامه داد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از شرکت پتروشیمی کردستان انتظار می‌رود به صورت هدفمند در امور عام المنفه و حمایتی ورود پیدا کند.

فرماندار سنندح در پایان ضمن قدردانی از زحمات مهندس قادرزاده مدیرعامل پیشین این شرکت برای مهندس محمدرضا توسلی زاده در کسوت مدیرعامل جدید پتروشیمی کردستان آرزوی موفقیت کرد.