پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۲۲:۴۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۷ ساعت ۱۵:۳۴
لینک کوتاه مطلب:

 دیدار با خانواده شهدا روحیه خدمتگزاری در مسئولان را تقویت می‌کند

فرماندار سنندج گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و مادران و همسران آنان، ادای دین به مقام والای شهید و موجب تقویت روحیه خدمتگزاری برای مسئولان است.

 

 

به  گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری در دبدار با خانواده شهدا «سیف‌الله بهرامی»، «خدارحم بابایی» و «محمدامین پیرفلاح» به مناسبت ۶ دی روز تکریم مادران و همسران شهدا افزود: مادران و همسران شهدا، الگوی صبر و بردباری بوده که همواره شایسته تقدیر و ارج‌گذاری جامعه هستند و باید ایثارگری‌های آن‌ها، الگویی برای نسل جوان کشورمان باشد.
وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و خاطر نشان کرد: حضور مسئولین در منزل شهدا و دیدار با مادران و همسران شهدای گرانقدر موجب آرامش خاطر و تقویت عزم و اراده‌ی ما برای خدمت به مردم می‌شود.

فرماندار سنندج خدمت به جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا از اولویت‌های مهم و راهبردهای دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: در شورای اداری شهرستان تاکید شده که تمامی مدیران در قالب اکیپ‌های به مناسبت روز تکریم از مادران و همسران شهدا با قدردانی از صبر و صلابت این خانواده‌ها با آنها دیدار کنند.

لازم به یادآوری است در راستای تاکید فرماندار سنندج در جلسه شوزای اداری مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان سنندج در قالب ۷ اکیپ با حضور در منزل شهدا با خانواده آنان دیدار کردند.