پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۴:۵۶:۴۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ساعت ۱۷:۱۶
لینک کوتاه مطلب:

اخلاص ویژگی شاخص و مهم شهید سلیمانی بود

فرماندار سنندج اخلاص را از ویژگی‌های شاخص و مهم شهید سلیمانی بر شمرد و گفت: لازمه‌ی حرکت در مسیر مکتب شهید سلیمانی کار کردن برای رضای پروردگار است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج؛ حسن عسکری در ویژه برنامه شهید القدس در اداره کل کتابخانه‌های استان کردستان با اشاره به اینکه جنگ بین حق و باطل از اوایل تاریخ بشریت بین هابیل و قابیل شکل گرفت و تا آخر زمان ادامه دارد افزود: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نیز در راستای جنگ بین حق و باطل به سرکردگی تمامی دنیای کفر و استکبار جنگی تمام عیار به کشور ما تحمیل شد که با هنرنمایی و رهبری حضرت امام (ره) تهدید بزرگ جنگ تحمیلی به فرصت دفاع مقدس تبدیل شد.

وی خاطر نشان کرد: در مکتب دفاع مقدس انسان‌های بزرگی از جمله شهید سلیمانی پرورش یافتند که نه تنها جغرافیای ایران اسلامی بلکه جغرافیای جهان اسلام و کل بشریت را تحت شعاع خود قرار دادند.

فرماندار سنندج شهید سلیمانی را پرورش یافته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب و در روزهای آغازین دفاع مقدس، جوانی از خطه کرمان پای در میدان نبرد گذاشت که طی چهل سال با بهره گیری از ایمان، شجاعت، هوشمندی و تیزبینی خود، به گونه ای در مسیر کمال پیش رفت که سرانجام سکه تأسیس یک مکتب به نام او توسط مقام معظم رهبری زده شد.

عسکری افزود: شهید سلیمانی با تاسی از تفکر امام راحل که نهضت‌های آزادی بخش را در بین مستضعفین دنیا بنیان نهاد،‌شجره طیبه محور مقاومت را پایه‌گذاری کرد.

وی اخلاص و انجام کارها برای رضای خدا را یکی از مهم‌ترین فضائل اخلاقی، برشمرد و گفت: محبوبیت سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی در اخلاص اوست و ایشان انسانی وارسته و زاهد پیشه‌ای بود که هیچ گاه به دنبال پست و مقام‌های دنیوی نبود و تمامی کارها را برای رضای خدا انجام داد و در دل تمامی انسان‌های آزاده‌ی دنیا قرار گرفت.