پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۲:۰۰:۰۸
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ساعت ۰۲:۰۱
لینک کوتاه مطلب:

 خیرین حلقه واسط بین مردم و مسئولین هستند

به گفته فرماندار سنندج خیرین و افراد نیکوکار در حقیقت تسهیل‌گر دولت در رفع محرومیت و به به عنوان حلقه میانی پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سنندج؛ حسن عسکری در مراسم اهدای سبد کالا به مهرجویان بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها با اشاره به اینکه اسلام برای تمام انسان ها الگو برای مسیر زندگی تعریف کرده است، افزود: در دین مبین اسلام برای زنان حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان بهترین الگو برای مسیر سعادت و رسیدن به کمال می باشد.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) كامل ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان جهان عنوان کرد اظهار داشت: این شخصیت بزرگوار به بهترین شکل ممکن نقش دختر، مادر و همسر را در خانواده داشته و همواره آرامش و محبت را به اعضای خانواده هدیه می‌دادند، بنابراین زنانی که به دنبال رستگاری خود و خانواده هستند، حضرت فاطمه زهرا (س) را اسوه خود قرار ‌دهند.

عسکری افزود: زنان رکن اصلی جامعه انسانی هستند و علاوه بر هر مسوولیتی، مهم‌ترین نقش را در کانون خانواده برعهده دارند.

فرماندار سنندج نوعدوستی و رفع مشکلات هم‌نوعان را از شاخصه‌های مکتب شهید سلیمانی برشمرد و گفت: نوع دوستی و حرکت در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان توفیق الهی است که نصیب اعضای خدوم بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها شده است.

عسکری به اثرگذاری زنان در جنگ شناختی و مشارکت‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: زنان در بحث انتخابات نیابد فقط نظاره‌گر باشند و در راستای مشارکت حدکثری و نیز اانتخاب کاندیدای اصلح فعالیت نمایند.