پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۰:۰۷:۲۷
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ ساعت ۱۳:۳۹
لینک کوتاه مطلب:

بازاریان و اصناف در تحقق مشارکت حداکثری نقش آفرینی کنند

فرماندار سنندج گفت: کسبه، بازاریان و اصناف می‌توانند در امر تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری نقش آفرینی موثر داشته باشند.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج؛ حسن عسکری در نشست هم‌اندیشی با متنفذین فرهنگی و اصناف و بازاریان سنندج، بازاریان را قشری آبرومند و ایمان‌دار توصیف کرد که در راستای تامین نیازهای شهروندان تلاش می‌کنند افزود: بازاریان دارای جایگاه ارزشمند اجتماعی در جامعه هستند و اعتماد مردم به آنها زیاد است.

وی با بیان اینکه نقش بازاریان و اصناف در تامین نیازهای اساسی مردم اثرگذار و غیرقابل انکار است گفت: اصناف ترویج فقه بازار خصوصا در بین جوانان را در راستای ترویج معاملات اسلامی را دستور کار قرار دهند.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ایجاد فضای یاس و نا امیدی در جامعه هستند اظهار داشت: تمامی اقشار جامعه خصوصا متنفذین در کنار نقدها، و کاستی‌های که وجود دارد دستاوردها را برای مردم در جهت امیدآفرینی بازگو کنند که با همدلی و همراهی همگان مشکلات حل خواهد شد.

وی بازاریان و اصناف را به مشارکت در انتخابات و تلاش برای حضور مردم در این رویداد مهم دعوت کرد و ادامه داد: اصناف و بازاریان به صورت مستمر با مردم در ارتباط‌‌اند و تلاش خود در راستای حضور حداکثری مردم در این آزمون بزرگ را به‌کار گیرند که با شرکت در انتخابات نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده و فشارهای اقتصادی کاهش می‌یابد.