پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۷:۵۴:۰۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۱ ساعت ۱۳:۳۲
لینک کوتاه مطلب:

 ایام دهه فجر، بهترین فرصت برای تبیین برگزاری انتخابات پرشور است

فرماندار سنندج گفت: ایام‌ دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین مبانی انتخابات سالم است تا مردم به حضور پرشور در انتخابات و برگزیدن کاندیدای اصلح ترغیب شوند.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج؛ حسن عسکری در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان انقلاب اسلامی را بزرگترین رخداد قرن بیستم بر شمرد و افزود: انقلاب اسلامی با رهبری پیامبرگونه حضرت امام (ره) توانست دین را از محدودیت خارج کرده و به گفتمان غالب جامعه بشری تبدیل شود.

وی از دیگر دستاوردهای انقلاب امید داشتن مستضعفان عالم به آن اعلام و گفت: انقلاب ما مستضعفان و آزادی‌خواهان دنیا را بیدار کرد و در حال حاضر به انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک پناهگاه و نماد مقاومت در مقابل مستکبران نگاه می‌کنند.

فرماندار سنندج مردمی بودن انقلاب اسلامی را بارزترین خصیصه آن دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی هیچ وابستگی با مراکز قدرت جهانی نداشته و با تکیه به مردم و رهبری امام خمیی (ره) به پیروزی رسید و در طول این سالها تمامی دسیسه‌های مستکبرین عالم در مقابل جمهوری اسلامی با حضور مردم خنثی شده است.

عسکری انتخابات را نماد و مظهر مردمی بودن انقلاب عنوان کرد و خاطرنشان کرد: همه باید در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور تمامی اقشار تلاش و برنامه‌ریزی کنیم.

وی بر راه‌اندازی ستاد دهه فجر در تمامی ادارات تاکید کرد و افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی لیست پروژه‌های قابل افتتاح در ایام دهه فجر را در اسرع وقت به معاونت عمرانی فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار سنندج بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام دهه فجر برای کارکنان ادارات مختلف و جامعه هدف آنها در راستای جهاد تبین تاکید کرده و گفت: مردمی بودن شاخص اصلی برنامه‌های ویژه پیروزی انقلاب اسلامی باشد و در تمامی‌ بخش‌های شهرستان با محوریت بخشداری‌ها یک برنامه شاخص در روستاها برگزار شود.

رژه‌ی موتوری، حضور کاروان قاریان برجسته قرآنی، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و نورافشانی آسمان شهر سندج در شب پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و یادواره‌های شهدا از اهم برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام دهه فجر امسال می‌باشد.