پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۵:۴۰:۰۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۶ ساعت ۱۲:۴۷
لینک کوتاه مطلب:

اهمیت انتخابات امسال از دیدگاه فرماندار سنندج

فرماندار سنندج با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و جلوگیری از حضور آنها در انتخابات، انتخابات پیش‌رو را حائز اهمیت دانست.

 

فرماندار سنندج با اشاره به تلاش شبانه روزی دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و جلوگیری از حضور آنها در انتخابات، انتخابات پیش‌رو را حائز اهمیت دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری در جلسه ستاد انتخابات حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران، گفت: ما به عنوان مجریان انتخابات وظیفه داریم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و تحقق مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم.

وی، بکارگیری چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات از قبیل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را ضامن برگزاری انتخاباتی سالم دانست و افزود: همه باید این چهار راهبرد را با جدیت دنبال کنیم که مشارکت حداکثری، رقابت سالم و با امنیت کامل را در انتخابات شاهد باشیم.

عسکری همچنین به مسوولان برگزاری انتخابات و بخشداران شهرستان سنندج تاکید کرد، تحت هیچ شرایطی له یا علیه کاندیداها صحبت نکنند چرا که وظیفه ما برگزاری یک انتخابات پرشور و با مشارکت بالاست.

وی ادامه داد: از آنجایی که دولت سیزدهم در این دو سال اقدامات و خدمات زیادی در کردستان و از جمله شهرستان سنندج مانند راه آهن و آب شرب سنندج، اجرای طرح‌های زیربنایی در روستاها و شهرها و برخوردار کردن تمامی روستاهای سنندج از گاز طبیعی انجام داده است لذا تبیین این اقدامات زمینه‌ساز امیدآفرینی، افزایش اعتماد مردمی و در نهایت مشارکت آنان در انتخابات است.

فرماندار سنندج گفت: با توجه به اینکه از تمامی سلایق و گرایش‌های فکری در بین کاندیداهای نمایندگی مجلس وجود دارد، قطعا مشارکت مردم در این دوره بیشتر خواهد شد.