چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۱:۳۴:۲۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ساعت ۱۳:۵۵
لینک کوتاه مطلب:

در ایام دهه فجر؛

 بهره‌برداری از طرح هادی روستای سرخه دزج

فرماندار سنندج گفت: برای اجرای طرح هادی روستای سرخه دزج بخش مرکزی سنندج اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن شهرستان و دهیاری‌ها هزینه شده است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری در جشن پیروزی انقلاب و در جمع مردم روستای سرخه دزج بخش مرکزی سنندج خدمات انجام شده در استان کردستان توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی را نسب به مناطق کردنشین در کشورهای همسایه را غیر قابل مقایسه عنوان کرد و افزود: با این وجود هنوز با افق مد نظر مقام معظم رهبری فاصله داریم و با تلاش بیشتر شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر خواهیم بود.

وی با اشاره به افتتاح طرح هادی روستای سرخه دزج گفت: برای آسفالت این پروژه ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن هزینه شده و برای زیر سازی و تسطیح نیز از محل اعتبارات دهیاری ۲ میلیارد تومان هزینه شده است که در سال آینده نیز برای بهسازی و آسفالت کوچه‌ها برنامه‌ریزی شده است.

عسکری از آغاز ساخت ۴۰ واحد مسکونی ویژه محرومین در این روستا خبر داد و اظهار داشت: برای ساخت این واحدهای مسکونی ۱۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که هدیه نظام به مردم روستای سرخه دزج خواهد بود.

فرماندار سنندج در پایان ضمن دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات و نیز انتخاب کاندیدای اصلح سخنانی را ایراد کرد.