جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۷:۱۵:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۲/۱۳ ساعت ۱۳:۱۶
لینک کوتاه مطلب:

 کمبود پارکینگ عامل اصلی وجود ترافیک در سنندج است

فرماندار سنندج گفت: کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر از مشکلات اصلی ایجاد ترافیک در سنندج است

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری در نشست اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با استاندار کردستان، ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری سنندج در حوزه توسعه فضای سبز، پرداخت به موقع حقوق پرسنل، نهضت آسفالت و غیره، اظهار کرد: اقدامات خوبی طی ۲ سال اخیر در این حوزه‌ها انجام گرفته که امیدواریم امسال نیز این روند با قدرت استمرار پیدا کند.

وی با بیان اینکه وظیفه هیئت تطبیق، تطبیق مصوبات با قانون است، گفت: هیئت تطبیق با اعضای شورای شهر نهایت همکاری را دارد این در شرایطی است که مسئولیت این مصوبات متوجه اعضای هیئت تطبیق است.

فرماندار سنندج کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی متناسب با نیاز شهر را از مشکلات اصلی ایجاد ترافیک در سنندج بیان کرد و گفت: احداث پارکینگ‌های طبقاتی و ارتقای ناوگان عمومی نیازمند برنامه‌ریزی لازم است.

وی به اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۵ اردیبهشت ماه جاری توسط شهرداری هم گریزی زد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح توسط شهرداری و با همراهی دستگاه‌های مختلف شاهد رفع بخشی از مشکلات ترافیک در سطح شهر باشیم.

عسکری اضافه کرد: بیس کار در پروژه سنه سنتر روی همان قرارداد اولیه باشد چرا که این موضوع می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات این پروژه را برطرف کند.

وی رفع مشکل اراضی قولنامه‌ای در سنندج را ضروری خواند و گفت: اختصاص سهمی برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری سنندج که طیف قابل توجهی را شامل می‌شود به عنوان یکی از مصوبات سفر رییس جمهور دنبال شود.