چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ , ۲۰:۰۰:۲۴
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۴/۳ ساعت ۱۶:۱۲
لینک کوتاه مطلب:

 برگزاری مراسم چله‌ی شهدای خدمت در سنندج

 فرماندار سنندج گفت: مراسم چله‌ی شهدای خدمت در ۷ تیرماه برگزار می‌شود و نمایشگاهی از دستاوردهای دولت شهید رئیسی برپا خواهد شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری، در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم چله‌ی شهدای خدمت تأکید کرد که تبیین دستاوردهای دولت آیت‌الله شهید رئیسی در این ایام امری ضروری است.

وی اظهار داشت: شهید رئیسی با ارائه یک سبک جدید از مدیریت اسلامی، نه تنها در کشور ایران بلکه در جهان اسلام به یک الگو تبدیل شد. ایشان با دغدغه‌مندی، تلاش و تعهد مردمی، همواره در تلاش برای رفع مشکلات مردم، خصوصاً محرومان، بود.

وی ادامه داد: با وجود شهید رئیسی، انتخاب اصلح برای مردم آسان‌تر شده است و آنان به دنبال انتخاب فردی هستند که بیشترین قرابت را با شیوه و منش این شهید بزرگوار داشته باشد.

عسکری اعلام کرد که مراسم چله‌ی شهدای خدمت در روز ۷ تیرماه در سالن آزادی سنندج برگزار خواهد شد و در بخش جنبی این مراسم، نمایشگاهی از دستاوردهای دولت در سه سال دولت شهید رئیسی در شهرستان سنندج برپا می‌شود. این مراسم‌ها تا روز ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت و تمامی ادارات موظفند محتوایی از عملکرد و دستاوردهای خود را تهیه و در فضای مجازی و رسانه‌های ملی منتشر کنند.