پنج شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ , ۱۶:۵۶:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۵/۳۱ ساعت ۱۶:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

 افتتاح ۱۰ آموزشگاه جدید در سنندج تا اول مهرماه ۱۴۰۳

فرماندار سنندج از افتتاح ۱۰ آموزشگاه جدید در این شهرستان تا آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد. حسن عسکری با تاکید بر اهمیت پروژه مهر ۱۴۰۳ و بازگشایی مدارس، از مسئولان آموزش و پرورش خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق، روز اول مهرماه را به جشنی برای دانش‌آموزان تبدیل کنند.

 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری، در پنجمین جلسه این شورا که با حضور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان و دیگر مسئولان برگزار شد، اعلام کرد که ۱۰ آموزشگاه جدید در شهرستان سنندج تا اول مهرماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیر کل نوسازی مدارس استان کردستان، به اهمیت پروژه‌های عمرانی در معرفی بیشتر استان کردستان اشاره کرد و اظهار داشت که جذب بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی، از جمله ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان سنندج، نقش مهمی در توسعه استان داشته است.

عسکری در ادامه به اهمیت پروژه مهر ۱۴۰۳ و بازگشایی مدارس پرداخت و از مسئولان آموزش و پرورش خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و اهتمام جدی، تمامی مشکلات و نیازهای مربوط به تامین معلم، کلاس درس و تجهیزات مدارس را برطرف کنند تا روز اول مهرماه به جشنی برای بازگشایی مدارس تبدیل شود.

وی همچنین به بررسی پروژه‌های نیمه‌تمام، مشکلات سرویس مدارس و سایر مسائل مرتبط با آموزش و پرورش پرداخت و از تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه‌ها در جلسات آتی خبر داد.