دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ , ۲۳:۲۵:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۶/۱۰ ساعت ۱۳:۰۹
لینک کوتاه مطلب:

 دیدار فرماندار سنندج با امام جمعه سنندج به مناسبت هفته دولت

به مناسبت هفته دولت، حسن عسکری، فرماندار سنندج، با ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج دیدار کرد.

 

 

در این دیدار، عسکری با تقدیر از حمایت‌ها و تلاش‌های امام جمعه، اظهار داشت: ماموستا رستمی همواره از مجموعه مدیران دولت در شهرستان حمایت کرده و دلسوزانه به مشکلات مردم پرداخته و حامی مدیران و مسئولین بوده است. ایشان در بحث وحدت گام‌های اساسی برداشته و در خطبه‌های خود نیز همواره وحدت‌بخش بوده‌اند.

وی همچنین با آرزوی موفقیت برای رئیس‌جمهور دولت چهاردهم، به گوشه‌ای از اقدامات دولت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته سه انتخابات بدون هیچ مشکلی در امنیت و سلامت برگزار شد. همچنین برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی از جمله مراسم اربعین به خوبی برگزار شده است.

فرماندار سنندج با اشاره به تخصیص اعتبارات به مناطق روستایی شهرستان گفت: با توجه به اینکه جمعیت روستایی شهرستان سنندج ۱۵ درصد است، اما ۷۰ درصد اعتبارات به توسعه روستایی و برقراری عدالت اختصاص یافته است. در زمینه زیرساخت‌های روستایی از جمله آموزشی، ورزشی، آب شرب، عمران روستایی و طرح هادی اقدامات قابل توجهی انجام شده است. در سال گذشته ۱۵ کیلومتر راه روستایی آسفالت شد و امسال این مقدار به ۲۷ کیلومتر افزایش می‌یابد. همچنین ۱۵۰۰ هکتار از زمین‌های پایاب سد قشلاق با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان زیر کشت رفته که ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی شده‌اند.

ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج، نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های دولت، گفت: سه بار سفر شهید رئیسی به استان کردستان نشان از نگاه ویژه ایشان برای رفع مشکلات این منطقه دارد. مشکلات با مدیریت و تدبیر درست قابل حل است و کارکنان و مسئولان دولت در شهرستان مسئولیت‌پذیر هستند و در راستای رفع مشکلات مردم گام بر می‌دارند.

وی افزود: ما به عنوان ماموستایان وظیفه داریم که مشکلات و خواسته‌های مردم را در خطبه‌ها و به صورت حضوری به مدیران انتقال دهیم و برای رفع آن‌ها تذکر دهیم. اقدامات دولت در این سال‌ها قابل تقدیر و چشمگیر است و مردم قدردان خدمات مسئولان هستند و این را در مناسبت‌های مختلف با حضور خود نشان می‌دهند.