چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ , ۱۳:۵۸:۴۳
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۷ ساعت ۱۵:۳۹
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سنندج در یادواره شهدا حملات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

فرماندار سنندج، در مراسم یادواره شهدای مدرسه شاهد، حملات رژیم صهیونیستی به غزه و جنوب لبنان را محکوم کرد و این حملات را نشانه‌ای از استیصال و ضعف این رژیم دانست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری، تاکید کرد که خداوند همواره حامی جبهه مقاومت خواهد بود و پیروزی نهایی از آنِ مسلمانان و مؤمنان خواهد شد.

او اظهار داشت که وعده الهی درباره حکومت مستضعفان به زودی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: این روزها، رژیم کودک‌کش صهیونیستی دیوانه‌وار به جان مردم بی‌گناه غزه افتاده و تاکنون بیش از ۴۱ هزار بی‌گناه، عمدتاً زنان، کودکان و سالمندان، به شهادت رسیده‌اند. همچنین، در روزهای اخیر این رژیم وحشیانه به مردم جنوب لبنان حمله کرده و تاکنون بیش از ۵۰۰ شهید بر جا گذاشته است.

عسکری از عدم واکنش جدی کشورهای غربی و برخی رژیم‌های مرتجع عربی انتقاد کرد و گفت: در برابر این همه جنایت و ظلم، مدعیان حقوق بشر تنها سکوت کرده‌اند و جهان امروز به جنگلی بی‌رحم تبدیل شده است که در آن زورگویان هرچه بخواهند، انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اهمیت قدرت و آمادگی نظامی و معنوی افزود: چاره‌ای جز قوی بودن نداریم. رژیم غاصب صهیونیستی تنها به غزه و لبنان اکتفا نمی‌کند و به دنبال گسترش تجاوزات خود به دیگر نقاط نیز هست.

فرماندار سنندج یادآور شد که در دوران دفاع مقدس، ملت ایران نیز با چنین چالش‌هایی روبه‌رو شد، اما شهدای عزیز ما با جانفشانی و ایثار سینه سپر کردند و بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم کردیم تا روی پای خود بایستیم.

او از دانش‌آموزان خواست که زندگی‌نامه شهدا را مطالعه کنند و با سیره آنان آشنا شوند.

عسکری در پایان به دانش‌آموزان به ویژه دختران توصیه کرد: با درس خواندن و تقویت دانش، مسیر شهدای عزیز را ادامه دهید. قوی شدن صرفاً به معنای قدرت نظامی نیست، بلکه ما نیاز داریم در تمامی عرصه‌ها از جمله علمی، سیاسی و اقتصادی نیز قوی باشیم.