چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ , ۱۴:۰۳:۳۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۳/۷/۱۰ ساعت ۱۳:۳۲
لینک کوتاه مطلب:

 مدیر امور منابع آب سنندج معرفی شد

در نشستی با حضور فرماندار سنندج و مدیرعامل آب منطقه‌ای کردستان، ضمن تقدیر از خدمات «یدالله رحمانی» مدیر پیشین، «عباد بشیری» به عنوان مدیر جدید امور منابع آب شهرستان سنندج معرفی شد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، از زحمات «یدالله رحمانی» به عنوان مدیر سابق امور منابع آب سنندج تقدیر به عمل آمد و «عباد بشیری» به عنوان مدیر جدید این مجموعه معرفی گردید.

حسن عسکری، فرماندار سنندج، در این نشست اظهار داشت که مسئولیت‌پذیری فرصتی برای خدمت به مردم است و اگر از این فرصت به درستی استفاده نشود، فرد دچار خسران خواهد شد.

وی به مدیر جدید امور آب سنندج، تأکید کرد که با حضور میدانی و تلاش بیشتر، در جهت رفع مشکلات این حوزه گام بردارد و با ایجاد تحولات، نارضایتی‌های موجود در این بخش را کاهش دهد.

عسکری همچنین اشاره کرد که یک‌سوم جمعیت استان کردستان در سنندج ساکن هستند و نقش ادارات شهرستان در کاهش بار کاری مدیران استانی و تسهیل برنامه‌ریزی‌ها بسیار مهم است.

او افزود که موفقیت مدیران شهرستانی می‌تواند به تقویت مدیریت استان کمک کند.

در ادامه، «آریانزاد»، مدیرعامل آب منطقه‌ای کردستان، با اشاره به تغییرات مدیریتی گفت که این تغییرات در راستای بهبود خدمات‌رسانی به مردم است و طی سال‌های اخیر تیم‌سازی و به‌کارگیری نیروهای جوان در دستور کار قرار گرفته تا با انرژی و توان بیشتر، تحولاتی مثبت در این حوزه ایجاد شود.