شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۸:۳۵:۵۶
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۲/۴ ساعت ۱۷:۲۹
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار شهرستان سنندج :

روز قدس برگرفته از تعالیم دینی و اسلامی ما است

فرماندار شهرستان سنندج اظهار داشت : همواره در دین مبین اسلام به مسلمانان بر ظلم ستیزی ، حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم سفارش شده و در واقع روز قدس برگرفته از تعالیم دینی و اسلامی ما است .

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری شهرستان سنندج : جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس با حضور فرماندار  و جمعی از روسای ادارات شهرستان سنندج در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .

فرماندار شهرستان سنندج ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در این شبهای قدر و ماه مبارک رمضان  گفت : دعای مومن در حق مومن مورد قبول درگاه حق تعالی قرار خواهد گرفت .

حسن عسکری بیان کرد : در آستانه  روز جهانی قدس هستیم روزی که با ابتکار امام راحل  و با هدف زنده ماندن آرمانهای فلسطین  در ذهن مسلمانان نامگذاری شد.

وی افزود : مهم ترین و بارزترین ریشه بحران در منطقه غرب آسیا وجود رژیم صهیونیست است  رژیمی که به تعبیر امام (ره) به ماننده یک غده سرطانی باعث مشکلات فراوانی برای امت مسلمان شده است .

عسکری عنوان کرد : هر کجای جهان ناامنی وجود داشته باشد  قطعاً ریشه در تفکرات رژیم صهیونیستی است .

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس برگرفته از تعالیم دینی و اسلامی ما است گفت : در دین مبین اسلام همواره به مسلمانان بر ظلم ستیزی ، حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم سفارش شده است .

عسکری گفت :   جنگ اوکراین و روسیه باعث شده که  نقاب از روی صورت مدعیان حقوق بشر برداشته شود کسانی که همواره شعار می داند که ورزش را سیاسی نکنید.

فرماندار شهرستان سنندج تاکید کرد : ما طرف جنگ نبوده و نیستیم چون زخم خورد جنگ هستیم اما دوگانگی کشورهای مدعیحقوق بشر در جنگ اخیر نشان داد که چطور طی این سالها در مقابل ظلم ای که به مردم فلسطین شده سکوت کردند .

عسکری افزود : با توجه به اینکه در دو سال اخیر بواسطه شیوع ویرس کرونا راهپیمایی و دیگر تجمعات برگزار نشده است و با توجه به بهبود شرایط  انشاالله با حضور پرشور شهروندان و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین  درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم نمود .

وی تاکید کرد: همه دستگاهها  باید در راستای هرچه  باشکوه تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی  روز قدس با هم همکاری لازم را داشته باشند  و نسبت به فضای سازی محیطی سطح شهر  در این ایام اقدام نمایند