جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۰۰:۱۵
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۳/۲۵ ساعت ۱۴:۴۴
لینک کوتاه مطلب:

سرپرست فرمانداری سنندج:

واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی سنندج حمایت ویژه می‌شوند

سرپرست فرمانداری سنندج با اشاره به حمایت همه جانبه دولت از تولید کنندگان اظهارداشت: تولید کنندگان در خط مقدم مبارزه با تحریم های ظالمانه قرار دارند و همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان موظف هستند برای حمایت و رفع مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی همه تلاش خود را به کار بگیرند.

 

به گزارش روابط عمومی‌ فرمانداری سنندج، حسن عسکری سرپرست فرمانداری سنندج در جلسه بررسی مسایل و مشکلات شهرک‌های صنعتی سنندج با اشاره به حمایت همه جانبه دولت از تولید کنندگان اظهارداشت: تولید کنندگان در خط مقدم مبارزه با تحریم های ظالمانه قرار دارند و همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان موظف هستند برای حمایت و رفع مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی همه تلاش خود را به کار بگیرند.

وی با اشاره به اهداف تشکیل جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرک های صنعتی در این شهرستان، گفت: سنندج دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های اقتصادی فراوانی است و برای بالفعل کردن آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و امیدواریم در سفر آتی رییس جمهور به کردستان مصوبات خوبی را در راستای توسعه زیرساخت های صنعتی در استان شاهد باشیم.

وی یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های مهم  دولت را حمایت از تولید و تولیدکنندگان خواند و اظهار داشت:  تلاش برای فعالیت واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی سنندج با تمام ظرفیت و رفع موانع و جلب مشارکت بیش از پیش بانک‌ها از دیگر موارد مهمی است که باید به آن بپردازیم.

سرپرست فرمانداری سنندج با اشاره به نقش شرکت شهرک های صنعتی استان در ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی سنندج یک و سنندج سه افزود: شهرک‌های صنعتی سنندج برای توسعه واحدهای تولیدی نیازمند تامین منابع مالی و توجه ویژه ادارت خدمات‌رسان هستند لذا تمام ارگان‌ها بیش از گذشته باید به واحدهای تولیدی در این راستا کمک کنند .

گفتنی است، در  این جلسه مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی سنندج یک و سه از سوی مدیران واحدهای تولیدی مطرح و  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در راستای اجرای تابلوهای ورودی این دو شهرک، همکاری شهرداری در اجرای دیوار کشی با آرامستان بهشت محمدی، بررسی مجدد روزهای خاموشی از سوی شرکت توزیع برق استان و تلاش برای رفع سایر مشکلات این دو شهرک صنعتی مصوب شد .