جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۶:۵۶:۵۹
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۸/۲۴ ساعت ۱۳:۱۸
لینک کوتاه مطلب:

فرماندار سنندج:

ایجاد بیش از ۴۷۰۰ فرصت شغلی در شهرستان سنندج

فرماندار سنندج با اعلام ایجاد 4 هزار و 783 شغل طی سال‌جاری در این شهرستان، خواستار اهتمام جدی‌تر مدیران و مسوولان ادارات در راستای تحقق سهمیه تعهد سال شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با اشاره به تاکید استاندار و اولویت‌های دولت در زمینه اشتغال و مسکن، تاکید کرد: مدیران نسبت به تحقق سهمیه ایجاد اشتغال اهتمام ورزند.

وی از ثبت ۴ هزار و ۷۸۳ فرصت شغلی در سامانه رصد طی سال‌جاری تاکنون در شهرستان سنندج خبر داد و گفت: این تعداد شغل ۵۸ درصد تعهد ایجاد اشتغال در این شهرستان است.

عسکری از افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرستان سنندج به ۴۱ شرکت خبر داد و گفت: رفع مشکلات ۱۵ شرکت هم در دست بررسی قرر دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال همچنین با هدف توسعه مشاغل خانگی در قالب طرح‌های مستقل و پشتیبان از طریق صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی و فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌های عامل طرح معرفی می‌شوند.

فرماندار سنندج با اشاره به نقش مشاغل خانگی در توانمندی افراد و خانوارها، بر جذب اعتبارات و نیز توجه بیشتر به این بخش تاکید کرد.