جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۰۶:۱۹:۰۰
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۹/۶ ساعت ۱۲:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

معاون سیاسی امنیتی فرماندار سنندج:

مردم از امنیت پایدار منطقه دفاع خواهند کرد/خانواده‌ها از فرزندان خود مراقبت کنند

معاون سیاسی امنیتی فرماندار سنندج با عنوان اینکه دشمن به دنبال استمرار اغتشاشات و ناامنی در کردستان و کشور است، به خانواده‌ها توصیه کرد مراقب فرزندان و جوانانشان باشند که در دام توطئه‌های ضدانقلاب نیفتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری سنندج، عبدالعلی اسفندیاری در مراسم معارفه بخشدار جدید حسین‌آباد اظهار داشت: مردمان بخش حسین‌آباد، مردمی مومن، همراه نظام و مسوولان و معتقد به آرمان‌های انقلاب و قدرشناس هستند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: مردم این بخش با فرهنگ، اصیل و قانع هستند و همین ویژگی‌ها آنها را از بیشتر حاشیه‌ها دور کرده است.

به گفته اسفندیاری، مردم‌داری و تکریم باید یکی از ویژگی‌های بارز مسوولان باشد و این از دستورات مسوولان حکومت اسلامی و توصیه اکید فرماندار شهرستان سنندج است.

وی ادامه داد: بخشدار نماینده دولت در منطقه است و باید از اختیارات خود در راستای خدمت به مردم استفاده کند و گرنه در روز قیامت باید پاسخگوی اعمالش باشد.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان سنندج در ادامه امنیت و سلامت را دو نعمت مجهول نام برد که تا زمانی به خطر نیفتد اهمیت آن برای مردم عیان نمی‌شود و مصداق آن را در این اتفاقات اخیر دیدیم که مردم چه اندازه برای این قضایا متاثر شدند اینکه ضدانقلاب و تمامی دشمنان و فریب برخی عوامل داخلی موجب ناامنی و آشوب شده بودند.

وی به نقش مردم در تامین امنیت پایدار اشاره کرد و گفت: قطعا همانگونه که مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، در دفاع مقدس و تثبیت انقلاب و سازندگی کشور نقش موثری ایفا کرده‌اند منبعد هم از امنیت استان و کشور حفاظت خواهند کرد.

اسفندیاری تصریح کرد: از آنجایی که دشمن تمام تلاش خود را برای اختلاف‌افکنی در بین ملت ایران، ایجاد ناامنی و ادامه اغتشاشات بکار گرفته است، می‌طلبد خانواده به جوانان خود هشدار دهند که خدای ناکرده در دام توطئه‌های ضدانقلاب و دشمنان قرار نگیرند.

در این مراسم از رضا محمدی قدردانی و حامد رحیمی به عنوان بخشدار جدید حسین‌آباد سنندج معرفی شد.

همچنین رضا محمدی به عنوان بخشدار جدید سیروان معرفی و از زحمات ایرج فرد قدردانی شد.

انتهای پیام/