جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , ۱۹:۲۷:۵۱
avatar avatar avatar
نوشته شده در ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ ساعت ۰۲:۴۵
لینک کوتاه مطلب:

پیام تبریک فرماندار سنندج به مناسب دهه فجر

حسن عسکری فرماندار سنندج در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر و ورود به چهل‌وپنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سنندج، حسن عسکری فرماندار سنندج در پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر و ورود به چهل‌وپنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه افتخارآفرین ملتی است که با رهایی از ظلمت و تاریکی، فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در جهان طنین‌انداز و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را جایگزین رژیمی طاغوتی کرد.

ایام‌الله دهه فجر نتیجه رشادت‌ها، مبارزه با ظلم و استبداد و حضور حماسی و شورآفرین مردم در عرصه مبارزه با طاغوت بود و پس از گذشت ۴۴ سال، همچنان روز به روز این درخت پرثمر انقلاب شکوفاتر و قدرتمندتر می‌شود.

ما با شعار « ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» و ورود به چهل و پنجمین بهار انقلاب بر روی ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کرده و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و وصایای امام عظیم‌الشان تمامی تلاش خود را در راستای اعتلای ایران عزیز به کار خواهیم گرفت.

اینجانب فرار رسیدن این ایام خجسته و جشن پیروزی انقلاب اسلامی را خدمت مردم شریف ایران، مردم غیور استان کردستان و شهرستان فرهنگی سنندج تبریک عرض نموده، عزت و اقتدار نظام اسلامی و سرافرازی مردم را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

حسن عسکری فرماندار شهرستان سنندج